11/7/06

La gran escapada

Deu bonics dies de vacances al meu raconet particular m’han servit per carregar energies i tornar amb forces, ganes i idees renovades.
El meu raconet, al mes de juny, és de postal. Allà els problemes es desdibuixen, es queden a les caravanes de l'autopista. El temps s'atura, i no hi ha espai pels nervis, els telèfons, els jefes i els mals pensaments. Ni te'n recordes, de tots ells. És per això que he decidit que aquesta escapada fora de temporada a la platja la penso repetir cada any, sempre que sigui possible.
Només arribar a casa, em vaig tancar una setmaneta a fer un curs molt pràctic sobre la blogoesfera que segurament m’ajudarà cosa bona a millor aquest diari personal. He fet els deures, i avui ja estic en condicions de presentar la meva primera creació. Espero que els errors passin desaparcebuts i que els potencials visitants siguin comprensius amb les petites pifies que esquitxen aquest vídeo.
Espero que us agradi!


Si no veieu una imatge a sobre, feu click aquí per veure "La gran escapada".

13 comentaris:

Anònim ha dit...

maroooooooo ets la meva idol!!!! x ser el teu primer video... molt bé! has tingut la idea dps de veure el de "Amo a Laura"?? Confessa!!!!

Vid ha dit...

Gallina de piel !!

Daniel Mas ha dit...

Frikandona!!

Molt bé!! Estas feta una machine, eh? ;) M'alegro que hagin anat bé els dies de desconexió, sempre va bé!

Petons

dru ha dit...

Doncs sincerament, per ser el primer video que fas trobo q es percep perfectament l'aire de T de miniparadís. :)

Marinetix ha dit...

Eo, xatos!
Estic contenta i animada... Penso incorporar aquest nou llenguatge al meu petit bloguet. M'agrada i disfruto molt muntant tinglados així. Gràcies pels piropus! Així una no es desanima!
Dru, ja estàs entre nosaltres? Com va anar per Itàlia? Deus estar der Mundiá fins a la coronilla, no?
Dàlets, l'Amo a Laura és el meu prototip de vídeo. De gran vull fer un video així.
Vid: has passat a davant del Dragoncete quant a celeritat en comentar els posts... És tot un rècord! :-)
Gràcies mil una altra vegada.

Anònim ha dit...

No tinc paraules.....molt maco!!!!

dru ha dit...

marinetix! efectivament ja sóc en aquest forn amb forma de ciutat que és barcelona després de la meva escapadeta italiana plena de forofos del mundial. si la tura hagués vist el que passava allà amb el futbol hagués dimitit o algo.
això sí, tinc mono de vacances de veritat, sense horaris d'assaig, amb calma i T de tranquilitat.
dona'ls records als monstres rossets menjadors de patates de part de la tieta dru!
:D

Anònim ha dit...

Netix...no sé q dir.
Seré dolenta, va... jo crec q com certa personeta vegi el teu treball no et proposarà només fer entrevistes a la nostra "nostra". Vés amb compte!!! prometo q no em xivo!! ets wonderful, baby!

Anònim ha dit...

Hostia!! Demà començo jo la meva gran escapada!! I sense monstres!

Marinetix ha dit...

Benvolgut Caldi:
Només voldria aixafar-te una mica la guitarra recordant-te que els monstres rossos menjadors de patates vindran a T de Tranquil·litat demà a la nit, per quedar-s'hi tot el cap de setmana... (jijiji). Ah, i tenen mooooltes ganes de llevar-se moooooolt d'hora per fer moltes activitats amb el seu Tiet Pendó.
Petons, fins demà!

Anònim ha dit...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anònim ha dit...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anònim ha dit...

Enjoyed a lot! » »