17/7/06

Són quatre dies...

Sorpresa!
Benvolgut Sr. que comparteixes habitacle i hipoteca amb mi:
Falten tres mesos pel teu aniversari, però les circumstàncies de la vida -i sobretot del compte corrent- em porten a fer-te el regal ara mateix, abans que no rebis per correu l'extracte delator dels últims moviments bancaris.

Que sàpigues que m'hagués agradat sorprendre't a ultimíssima hora, sense deixar-te gens de temps per reaccionar ni analitzar l'obsequi amb deteniment... Però he comprat el regal per internet, i el teu resabut tiquismiquisme hipermeticulós a l'hora de controlar el saldo, especialment en època de rebaixes, m'empeny a avançar-me i a anunciar el regal via blog, abans no te n'assabentis via extracte.

Assumit que mai no em portaràs a "Diario de Patricia", em veig obligada a utilitzar el meu ciberdiari personal per clamar als quatre vents que estàs a punt de fer 40-1 anys, i anunciar-te, amb tota la calma que m'és possible en aquests moments, que el meu regal és un parell d'entrades pel concert que farà el Bruce Springsteen el 19 d'octubre.

Si has estat atent els darrers dies a les últimes anotacions d'aquest blog, segurament ja sabràs que em vaig quedar sense entrades pel concert de Barcelona, que serà el 24 d'octubre. A partir d'aquí, és feina teva esbrinar on toca el Boss el dia 19.

Tan bon punt ho sàpigues, i si encara vols ser amic meu després de la peneta que deus estar passant ara mateix, truca'm, que ens posarem d'acord. (Mentrestant, permet-me que emeti una sonora riallada. Encara que per blog no se senti, imagina-te-la...)
I, per anar fent boca, vés mirant això:



Moltes felicitats, Senyor!! :-*

11 comentaris:

Marinetix ha dit...

Valgui aquest article per comprovar amb quina assiduïtat i puntualitat llegeix el meu Senyor el meu blog personal... ;-)

dru ha dit...

jijiji, quina gràcia de bon matí! no ho he pogut evitar i he hagut de buscar on toca el boss el 19 d'octubre!
quin regal més fantàstic!
senyor! llegeix el blog ja!

Martallica Rock ha dit...

Quin regal!! Encara recordo els nervis que vaig passar mentre feies la compra!!
A disfrutar del concert sigui on sigui... que jo faré el mateix a Barcelona el 24!

Anònim ha dit...

genial Netix!!
al final, tot i q allà, has aconseguit entrades (potser fins i tot millor, no? tens excusa per una sortideta)
apa, ja ens explicaràs els preparatius durant el jamoncito.
pd. el manso s'està retratant, eh... jeje. Ho sabrem tots abans q ell!!

Marinetix ha dit...

Sí, Gege... El rellotge va fent tic-tac-tic-tac... i el Senyor no fa acte de presència!
Tic-tac-tic-tac...
Encara no...
Tic-tac-tic-tac-tic-tac-tic-tac-tic-tac....

Daniel Mas ha dit...

Regalás!!!

A veure si sabem també la seva reacció, que tant reality está fent-me mal i vull marujeo! ;)

En serio, que ho disfruteu molt!!!

Anònim ha dit...

Òndia!!! el Senyor continua sense saber què li espera...
estic amb el dragoncete... aquí van unes preguntetes per ajudar a exterioritzar els vostres sentiments, segur q us va molt bé fer-ho davant de tantes mirades...

Sr. què has sentit en llegir l'article de la teva dona? Quan temps has tardat a descobrir la ciutat? Quins records et porten els concerts del Boss? Quina és la vostra cançó? Has pensat ja en el regal de la Netix, per al seu aniversari?

Netix:
Has passat nervis fins que l'ha llegit? Has pensat en abandonar-lo si no el llegia? (plora tranquil·la, estàs entre amics) Has pensat en anar amb alguna amiga si al final no surt bé? (espero q aquest cop no t'equivoquis de persona, ja m'entens... ejemmm)
Pq no fas un vídeo del viatge i el penges?

Anònim ha dit...

Fantàstic regal!!!
Llàstima que el bruce canti

Vid ha dit...

Estic amb el Caldi, i per cert, al Sr. també li agrada el bruce? Si es així, fantàstic regal !!!

Anònim ha dit...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anònim ha dit...

Your website has a useful information for beginners like me.
»