22/6/06

Avanç de temporada


Semblava mentida, però ha arribat el gran dia; me'n vaig de vacances sola amb la meva filla M, a un lloc sense ordinadors, sense telèfon i sense tele. (ostres, dit així sona molt dur...)
Deu dies a pèl amb la M., a l'aire lliure, a la platja, i sense fer res en concret. Una de dos: pot ser que torni relaxada, reciclada i carregada d'energies, o pot ser que torni per ingressar directament a Sant Boi... Però amb les ganes que tinc de fotre el camp i desconnectar, no crec que pugui anar malament. Ara no tinc temps per explicar res més: he de fer les maletes. El balanç, el 4 de juliol.
Bon estiu a tothom!

6 comentaris:

Marinetix ha dit...

Gràcies Romaní!
I tant que ho aprofitaré... tot i que us trobaré a faltar; a vosaltres i a l'altre "bitxo"...
Petons!

Daniel Mas ha dit...

Esperem aquest avanç amb candeletes eh?

Que passis molts bons dies i que tinguis una bona tornada!!

Petons!

Vid ha dit...

Avui, (diumenge a Tamariu + 1), ha estat molt dur. I per evadir-me una estona he estat passejant la web sense destí. i ves per on he anat a petar al teu Blog, desconegut per mi. De veres que no l'he buscat. M'ha aparegut, i m'ha recomfortat. M'he enganxat una bona estona en les teves reflexions i m'ha fet sentir millor, tot i sabent que per molt que miri a la webcam, jo estic davant la pantalla i vosaltres sou uns quants pixels disfrutant del paradís. A DISFRUTAR d'aquestes vacances i fins aviat !!

Marinetix ha dit...

Quina ilu, Vito!!!!
Benvingut, espero que tornis tant com vulguis, i que t'agradi i que et distregui... Sé que no tens gaires hores de son últimament... Que algú que té poc temps lliure perdi el temps llegint les meves parrafades mentals em sorprèn, em recomforta i m'engresca :-)
Mil petons x tu i tota la família.

Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

Anònim ha dit...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»