22/4/08

Mmm... Sant Jordi!


Feliç Sant Jordi a tothom!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Feliç dia del llibre!! :)

(Que expressiu eh? Jo que m'acostumo a enrollar amb els comentaris i va i ara només poso una frase es clar deu ser perque avui es el dia de les lletres i les hi deixo totes per als que les saben fer servir perque el que es jo m'enredo com una mala cosa i finalment no ha acabat dient res i mira que això si que es una mala senyal perque un blogaire hauria de saber dir i enrollarse quan ha d'escriure sobre aquests temes i es clar no podem anar aixi per la vida...)

Si has arribat aqui amb aire, pots col·locar les comes al seu lloc.

, , , , ,

@>-'--,--

Anònim ha dit...

Joder Netix, kina barrinada!!! :-)

dru ha dit...

Benvolguda Senyora M, veig que segueixes amb la Clivella...

Escric per desitjar a tothom i totdon un bon Sant Jordi (els sants tenen vuitada) i per xulejar dels meus/nostres (amb el senyor C) nous llibres:

Mil cretins de Quim Monzó
Nocilla Experience d'Agustín Fernández Mallo
El Misteri de l'amor de Joan Miquel Oliver

Ale, i recomanar a tort i a dret Nocilla Dream, la primera part del Nocilla Experience, una penjada estranya però per mi fantàstica. Ja se sap, els penjats ens llegim els uns als altres.

Petó i bona lectura!

Marinetix ha dit...

Ei, Drus, l'any passat vaig posar "Nocilla dream" a la carta a Sant Jordi, però no em deuria portar prou bé perquè em vaig quedar sense... Diuen que és sorprenent. Me l'apunto, ok?

Dragoncete, gràcies per la rosa emoticònica... Quin rollo que tens, déu meu!

Anònim, identifica't! :-) que sinó no sé amb qui parlo.

Petons, i a llegir que se'ns acumula la feina al prestatge!

Anònim ha dit...

Sóc la gege!

Anònim ha dit...

ui... una mica tard però faig la meva llista de Sant Jordi

-300 de frank miller (m'he fet addicta al F. Miller)

- el salze cec i la doma adormida de Haruki Murakami (mon amour)